December 18, 2012

P. M. R ?

WALAWEYHH EXAMM !

Asalamualaikum ~

Hee, memandangkan result PMR keluar harini. Aku pun tiba tiba rase nak cakap something. Haha.

For my fellow juniors,

Congrats untuk korang! Tak kisah lah resut korang macam mane pun. Kecundang satu kee ape kee. Yang penting korang dah nampak dan rase what it feels kalau kita berusaha. And memang sometimes ada yang dah berusaha, in fact, maybe lebih dari kita tapi akhirnya kecundang jugak. My advice, no worries dear. Sebab everything happens for a reason. Maybe rezeki korang bukan di PMR, siape tahu SPM nanti korang pegang? Haha.

Btw, aku dengar berita graph tahun menurun gila sebab pilihan raya. Yelahh, it is all about politik. Takkan la kerajaan nak announce "result PMR tahun ini menurun". Emang konfem kena bash lah gitu. Tapii, aku taknak komen banyak2. Aku tak minat sangat politik2 nii. Hewhew :)

Emm, to those yg dah succeeded, enjoy lah sekarang. Sebab tahun depan, lagi banyak cabaran korang nak hadapi. Addmath, Chemistry, Biology, Physics, MathMode, Prinsip Akaun and so on. Haha. Subjek2 nii tak susah pun kalau korang betul2 belajar. Serehh kabo. :D

And tak lupe jugaa bagi yang kureng berjaya tuu. Jangan moody-moody, jangan bunuh diri, jangan mogok ke ape kee. Jangan K Jangan. Dengar nii. Tak guna nak menyesal sebab mende dah berlaku. Yang penting sekarang, get ready for next year. get ready to wow them next year. OK? Kawan2 aku ramai jugak yang kecundang waktu PMR, tapi tengok lah dimana mereka waktu upper form. Pergh ! Hebat mengalahkan yang 8a. Hee.

Rezeki masing masing. Siapa yang tahu kann ? :O

Sekarang nii, watlek watkul jeh. Nikmatilah saat2 terakhir anda sebagai lepasan PMR. Heeee. Naik form4 nanti banyak yang kena kejar. Tahu2 lah cikgu kat sekolah tuu ajar macam mane. Bak kate omputih, as quick as lightning. Haha. K peribahasa untuk orang noob.

Err. Yang dapat 7a1b jangan risau. Tetap dapat rm150 dari Yayasan Pahang sekali dengan budak 8a. HAHA *duit duit duit* Yang penting, duit tuu simpan and beli something good for yourself kayy? Takyah ngade nak beli kapun ke kapur ke. Takyah K Takyah.

Walaupun result tahun nii agak menurun untuk sekolah aku. It's okayy. That's how life goes. Kadang2 kita tinggi nak sampai atmosfera, kadang2 kite terjunam sampai teras bumi. Keh3.

Papepun. Jangan ngirau. SPM masih ada. Tunggu masa jee. Tapi sebelum tuu, doakan aku dulu. Haha. Nak SPM tahun depan. Wahahaha. Saya dah bersedia. Anda bila lagi?

Ohh lupe lupe. Bagi yang disarankan pindah tuu, takperlu pindah pun takpe kalau korang still sayang sekolah kitaa :O

Mule2 emang kena bash sikit, tapi kalau korang tunjuk yang korang boleh get up next year, orang akan senyap jugak. Tapii, kalau diorang tak senyap2 jugak, kau sumbat je lahh mulut diorang dengan kasut. Takde kasut sekolah, kasut riadah adeee :3

Doakan SPM aku!

Yakin nii ! Haha 

Oh lupe pulak.

IMAN SYIPPO ! CONGRATS KAT KAU. HAHA. BUAT LAH VIDEO ABOUT PMR PULAK :)


Seems Legit? Ok. Yang dah berjaya, jangan lupa belanja aku :3

No comments:

Post a Comment