December 07, 2012

Hati Oh Hati

Asalamualaikum,

hmm, walaupun aku ade banyak story nak cerita tapi entahlah kenape aku taknak berblog. Tapi harini tiba tiba aku rase dalam banyak2 story yang aku nak cerita, cerita ni yg paling aku takboleh nak tanggung sendiri.


ITS ABOUT MY BROKEN HEART :'(
Aku tahu bile bercinta, kite kena accept everything about the guy. Termasuklah his past. Tapi aku takboleh. Aku taktahu kenapa. Haihh. 

Biasalah kan kalau rindu, mesti kite stalk Sang Kekasih kite kan? Waktu tak ade ape2 dulu pun aku dah buat macam tu and aku mengaku. Aku sakit hati sangat tengok. Tapi, waktu aku sedar yang kami cume kawan and there's exactly no point untuk aku JEALOUS.


And bile dah bersame, aku still buat perkare yang sama setiap kali rindu dia. Even aku tahu yg pada dia bende tu bende biase and hati aku pun dah kate ''Itu kan zaman dulu. Waktu korang tak bersame lagi. There's no need to be JEALOUS." Aku faham sangat2 tapi entahlah. Maybe I was hoping yang dia sepatutnye faham perasaan aku and delete all those things. 


Hati aku sakit sangat bile everytime aku tengok. Walaupun aku dah tahu about it, aku takboleh halang diri aku dari terus stalk dia. Lagi sakit hati bila teringat yg dia pernah marah waktu aku buat perkare yg sama. Aku tahu dia hanya kawan. Special sangat ke dia sampai perlu macam tu? Aku banyak jugak kawan lelaki yg baik2 dengan aku. Tapi, aku tak pernah buat macam ape yg dia buat. Semate2 nak jage hati die. Even waktu tu aku still belum bersame dengan dia.


Hmm, setiap kali tengok, hati aku sakit. Aku nak tengok semua tapi aku takut. Aku takut nanti lain jadinya. In fact, aku pernah bace text dari dia. And aku faham yg korang baik. But darling, I think that she should know how to have a little respect for me. Aku tahu, aku ni tak lah penting sangat untuk direspect. tapi bukan ke everyone deserve to be respect?


Maybe dia penting untuk awak. Sebab orang kate kawan ni susah dicari. And, untuk orang macam saya pulak. Senang kot untuk dicari. In fact, ada yang lebih baik.



I dont know if this seems legit. Haihhh.

Salam~

No comments:

Post a Comment