December 21, 2012

Dugaan Oh Dugaan

DUGAAN ? ?
Asalamualaikum ~

Hmm, takde apa apa pun nak cakap actually. Cuma aku tengah bosan sebab tak dapat nak tengok Maharaja Lawak Mega and hati pulak tengah sedih-nak-mati sebab hari ni seharian tak contact dengan Beto Kusyairi :/

Oh well. Nasib badan. Kredit tiade and tambah pulak tak keluar. Nasib baik esok weekend. Peluang untuk topap itu ada. Hee.

Tapi walau apepun, aku tetap sedih pilu pilu sesorang. Dah tiga hari, aku dapat mimpi yang buruk2 about me and him. Walaupun tak berturut2, aku still takut. Yes, korang boleh cakap mende tuu semua mainan tidur. Tapi entahlah. Aku still takut.

Mimpi pertama is about him getting married with another woman. And yang paling sakit hati nya isteri dia tuu sangat2 benci aku. Aku datang nak confront dengan Beto, she chased me out. Shoot. Aku rasa nak tumbuk2 perempuan tuu. Tapi, u know, dalam mimpi, kita selalu rase macam dihalang kalau nak buat something kan? And, macam tu la aku waktu tuu. I can't do anything. :/

Mimpi second pulak, aku yang about to get married. My mom dah arranged my wedding with someone else. Masalah besarnya ialah orang yang aku diatur untuk kahwin tuu is my own friend. Satu sekolah, satu daerah, satu kelas dengan aku pulak tuu. Maybe dia tersesat then termasuk mimpi aku kot. Then, one day 'he' (kwn aku tu) bawak aku pergi satu taman where kami naik basikal sama2. N bila 'he' pergi hantar basikal, aku nampak Beto waiting for me sambil pegang aiskrim. Ohmaii. Seriously aku menangis dalam mimpi tuu. Then, 'he' datang and bawak aku jauh2 dari Beto. 'He' pun ade awek juga tapi dia dah clash sebab dia dengar cakap mak dia suruh kahwin dengan aku. 'He' called me 'sayang' just like Beto and tanya aku sayang dia ke tak. And aku jawab, 'taktahu'. 'He' knows about Beto. So, dia just diam je. Tapi seriously, i cried so hard in that dream and bila aku sedar pagi tuu, aku menangis lagi. Again, I can't do anything :/

Mimpi ketiga yang paling sadis sekali aku rasa. Beto is right in front of me. Tapi dia tak nampak aku. Okay. Mimpi tuu aku dan dia were in a school. Don't know which school. But clearly not our school. And we promised to meet there before balik rumah. And aku tunggu dia. Then, aku nampak dia datang. Tapi .,., dia macam tak nampak aku langsung. Aku lambai. Dia tak nampak. Aku pergi dekat dia. Aku panggil dia. Dia still tak nampak aku ! Lepas tuu, Umi dia datang and dengan hampanya dia naik kereta and he was gone. GONE. Terduduk aku tengok dia pergi. For the last time, yes. I can't do anything about it. :(

IM HOLDING ON RIGHT NOW :'(


Aku taktahu ape yang aku patut rasa sekarang ni. I've told him about this and Beto kata tak perlu risau. Kalau betul aku cinta dia, aku tak perlu risau sebab dia cinta aku sangat2 and dia nak kahwin dengan aku. Allah nak duga cinta aku mungkin. That's why i keep getting that dream. Hmm, maybe Beto. Maybe. I hope so.

Jangan risau sayang ! Saya tak lupa awak :')



Seems Legit? Noooooo !!!!

2 comments: