February 07, 2013

I AM BACK !

Asalamualaikum ~

Weih weih weih !! Excited nor nak berbelogggg. Weee ~ Kay terover sikik. Err, tak kesah lah tu, yang penting i am currently sitting on a chair in front of my own komputer. Gahhh ! Dis is Okizanggg.

Tahu tak? Duduk kat sekolah selama 6 minggu berturut-turut mampu merosakkan otak korang? Hahaha. Kay tak caye meh try dok sekolah aku. Nak-2 bile berjawatan. Emang botak ahh kepale. Tapi aku tak botak okay. Biase-2 je. Hahaha.

Kay back to business. Honestly, bile dah nak balik tu, dalam pale otak aku macam2 dah plan nak tulis. Tapi-2 , takut ketiadaan kemasaan nak buat pulakkk.

Tapi aku cuba jugaaa. Hahaha. By the way, tadi kan aku duduk terminal kannnn. Then aku nampak lah saudara Khairul Anwar Bahrudin ni haa tengah jalan sorang-2 dengan muka skema. Hahaha. Aku punye lah exsaited tegur die. Kiok Kiok Kiok ! Tapi tapi tapi boleh pulekk die buat muke selambe skema tiang dok kelip kelip mate then jalan menonong tak kenal aku. Hahahaha. Kesakitan kehatian disitu. Tapi apakan daya, rupa-2 nya kawan yang selama ni chatting nan aku , tweeting dengan aku yang selalu cerita keobsesan die kepada Heliza Helmi tak kenal aku. Ohmaiii ~

Hahaha. Bile balik, aku tanya die. Dia kate die dengar tapi tak kenal aku. Pergh ! Gitu ahh member. haha

Papehal pun, aku sangat puas duduk kat terminal sampai pukul 5.00 petang kerana projek P.A aku telah siap. Wahahaha. Giless. Due tahun buat. Kahkahkah.

Kay lari tajuk. Point untuk entry aku kali ni adalah takwim sekolah tahun ini macam haram. Hadoi.
And im speaking here as a representative for my batch. Hahaha. Nak kate terseksa tuu takdelah kan. Masih mampu untuk menjalaninyaa. Cume agak rase sedikit serabut lah kan bile everytime prep malam ade kelas. Homework bagi setimbun tapi nak hari esoknya. Tak bagi stay up. Then when the students complaint takdek mase nak buat homework, cikgu-2 just cakap pandai-2 lah awak uruskan mase awak. Huishh. Masealohnyee, bila? Bilakah kami betul-2 free? Bilakah kami betul-2 tiada ape-2 yang perlu buat? Bila bila?

Jawablah sendiri. Boleh ambil borang jawapan kat bawah ni. Hahaha.

Setiap kali prep Sabtu, ade group discussion. I know. Mende ni emang banyak 'khasiat' tapi tapi tapi,  kami juga memerlukan masa untuk buat homework and study. Hishh. Acano ni.

Papepun, I believe cikgu buat nii semua untuk kebaikan kami. Cumaaa, aku rase sometimeww, too much pun susah jugak. TOO MUCH COOKS SPOIL THE BROTH kann?

Ok la. I'll be back. New entry pulekkk.

Seeeeeems legit !
Salam !

No comments:

Post a Comment