May 30, 2012

Kacang's Pearls (:

assalamualaikum (^^)v


berdasarkan tajuk di atas ,dah konfem2 aku akan conteng2 tentang "pearls in my life" kann ?holla .okayy ,honestly ,aku ade banyak orang yang penting dalam hidup aku .contohnye : Besties ,Chemistrioles ,Adeq and a Guy :DD haha .see ? banyak kann ?diorang ni bukan HOTSTUFF  di Facebook dan bukan jugak Artis Murahan .hohoi ~  mereka orang biase-2 jee bohh .tapi mereka adalah normal people yang ade keunikan mereka sendiri .^^ .jum kenal sorang-2 nak ?


the 1st one is my Besties .

die on top of the list aku sebab die emang kawan sejati aku .pernah satu hari dulu ,aku tak boleh nak tidur ,s0 ,aku text sume kawan-2 aku ,bayangkan dalam 5-6 orang yang aku text malam tuu ,die SORANG JE YANG REPLY .even time tuu die dah tidur dah pun .^^ terharu bohh ! die ni jenis yang havoc and pemurah giler .kalau time aku nak gune fon gile-2 kat asrama ,^^ <--- (rebel gile) mesti die kasi pinjam fon die ,tak kisah lah time tuu die banyak kredit ke tak .hewhew .kalau kat asrama tuu ,kalau takdek die ni ,aku rase aku tak mampu pun nak survive kat sane .

hmm ,aku start baek dengan die ni tahun lepas .tuu pun sebab duduk sebelah2 dalam kelas .hoho .die cerita kat blog die yang mule2 die cuak aku duk sebelah die sebab aku kuat emo DULU .then ,die kate aku makin lame makin friendly and aku dah start faham macam mane otak die berfungsi .holla ~ .aku pun tak sedar tuu sume berlaku .die boleh dikatekan tempat aku curahkan semua lahh .aku nangis dengan die ,ketawa dengan die ,marah dengan die n merajuk pun dengan die ^^ .s0 ,long story short .,jom tengok siapakah gerangannye ~


inilah dia Cik Farisha Izzaty binti Mohd Razif :)


comelkan ?sorry ,anda terlambat .die ade yang punye :DD


ni pulak gmbar kami tahun lepas .haha .muke annoying gile Oo'


2nd one is my Chemistrioles :)mesti semua tak paham kan ape tuu .it is originated from the word Chemistry .haha .start baek dengan mamat ni awal tahun ni :) time tuu ,kami ,under management yang same kena bukak gerai .gerai 'Martabak Maggi' .haha .mule-2 tuu macam awkward sikit bercakap dengan die sebab sepanjang hayat dok sekolah tuu tak pernah nak tegur satu same lain .huhu .then ,lame-2 masing-2 mencari masing-2 <-- ayat keling .haha .papelahh .bile dah kerja same-2 tuu ,timbullah perkataan Chemistry tuu kan ,almaklumlahh , ade kimia lah konon time kerja same-2 tuh .but ,seriously ,time tuu emang kami hanye akan buat kerja dengan baek kalau ade satu same lain d(^^)b (ayat nak jiwangjiwong) .haha .lepas daripada tuu ,kami officially jadi Chemistrioles :) . siap pablo kat FB lagi kan nye punn xP 

okayy ,die ni seorang yang berperangai budak2 sikit .tak berape nak matang tapi bile buat kerja die serius .belajar tak pernah maen2 .hmm ,kuat agama sikit sebab ummi ustazah ^^ .heyy ,bagus ape kann ?harini ,30/5 ,die dah bertolak ke Mekah dah pun ,nak buat Umrah .perghh ~ hmm ,dalam otak die tuu ,penuh dengan ayat yang Ohsem2 yang korang tak mungkin terfikir .haha .contohnye ,waktu mule2 aku nak buat belog ni ,.die suruh aku buat tajuk 'Le Memoirs Of A Wonderfly' .haha .then ,bile aku tanye 'mane dapat idea ni?' .die just jawab 'entah ,terlintas kat fikiran' .hohoi .sangat Ohsemm !oklah .enough cerita .tak sabar nak kenalkan korang dekat die :)


inilah Chemistrioles saye
En. Luqman bin Mat Jani :)


tengok muke pun dah tahu die ni kebudak2kan .huhu :D


ehh ,yang lain2 tuu aku kenalkan dalam post yang laen okayy ?kesian pulak tengok korang membace panjang2 .terbalik dah mate tuu haa .haha ! okayylahh ,till we meet again

Seems Legit ! Salam (^^)v

2 comments:

  1. oyy haha kembang hidung maa .. nasib gambar tutup hidung . hoho :D

    ReplyDelete