May 30, 2012

Angkat2 last-2 Terangkat ^^v

.assalamualaikum ^^v


kenape tajuk macam tuu ?haha .entah .tibe-2 muncul time aku tengah layan lagu Pitbull - Back In time nii .haha .emm ,okayy .basically ,it's about me yang ramai sangat nak angkat .HAHA !
emm ,waktu aku form1 ,aku pernah ade abang angkat .known as Arif Hazwan.die tue setahun je pun .mm , then .aku pindah sekolah and die pun hilang tibe-2 ,haha .macam aku kesah je kan .tuu zaman kejahilan and kehingusan aku .hewhew .aku tak mengerti ape-2 sangat .s0 ,aku takrase ape-2 pun bile 'abg angkat' aku lupekan aku .


hmm ,then ,masuk sekolah baru .,the next year ,aku pun dapat akaq angkat pulakk .die form5 and aku form2 :) everyhing's was fine until adelah satu incident nii kan .boleh kate salah aku jugak :( menyebabkan kami tak baek dahh .holla ~ life's unexpected betul .hmm .sampai lah die dah jadi ex-sekolah ,aku tak bercakap langsung dengan die .lepastu ,aku pun tak engat acano aku boleh baik semule dengan die ,tapi sekarang kami dah okayy lahh kan nye pun kan ?haha (ayat Len Chai) ,die pernah ajar aku tentang belog .aku pernah tulis satu entry untuk bel0g die :) ,haha


perangai ?? hmm ,die stylo and kadang-2 pelik sikit .haha .hmm ,sekarang belajar seberang laut .haha ,tak jauh pun .dalam Malaysia jugakk xP .erkk ,sangat suke warne pink ,and tak macam girl2 lain yang suke 'skinship' .maksud aku ,die tak suke sangat peluk2 salam2 tapi die sweet in her own way .huhu .die pun ade belog , which is aku pun dah lupe .haha .nanti aku mintak link kat die .^^ .die sangat terkenal dengan name Anish Sky (Anish Langit) .haha ,aku pun taktahu pae yang ade kat langit tuu .emm ,and die Kpop jugak macam aku .tapi tak hardcore lahh .anyway ,this is her


Anis Afifah binti Shahiri a.k.a Anish Sky :)
she's in the front row and in the middle

huhu ,tuu kakak angkat aku ,now adeq pulakk !


Adeq angkat aku ni seorang yang pendiam ,haha .tapi dengan aku tak pernah pulak nak diam kan .bisinggg jee .hmm ,seorang yang kuat menganjing but at time ,die seorang yang sangat comel .annoyingly comel .haha .die seorang atlet untuk long distance ,aku tabiklahh kalau tengok die lari 800m tuu ,dahlah pecut dari starting line ,dah sampai pun muke rilex macam tak berlari pun ,haha .LikeABoss ! hebatkann adeq aku ?hewhew .hmm ,die tak comel mane pun .tapi seriusly ,tengok muke die rase tenang .haha .hmm ,senyum comel ,tak senyum hensem ,haha ,koyasss


aku suke perangai die yang suke menenangkan orang .one day aku tengah emo gile ,then ,die bagi aku ayat ni "Ya Allah ,permudahkanlah urusanku sepertimana Kau permudahkan urusanMu" .seriusly ,aku terus tenang lepas tuu .and aku selalu masukkan ayat tuu dalam doa aku tiap2 hari :') .huhu  .
kisah aku dan die bermula time aku form2 ,kat sekolah aku ade program adik angkat untuk adek2 form1 yang baru masuk ,then ,aku kena kacau dengan sorang budak form1 ni kann .time tuu ,aku tak tahu pun yang die ni adeq angkat kepada 'Mr.X' aku .bile aku tanye 'Mr.X' aku ,barulah aku tahu .seriously ,.time die kacau aku tuu ,aku annoyed giler dengan die .geram sangat ~! haha .cakap pun ber'aku-kau' jee .lepas tuu ,lame-2 ,kitorang tibe-2 baek and tak meng-anjing satu sama laen dah .haha .pastu , entah acan0 aku boleh panggil die adeq :) .haha .disitulahh bermulenye penjajahan hubungan adeq beradeq angkat aku and si die .hewhew .subsequently ,makin hari makin rapat and makin sayang .haha .^^ ,
s0 ,siapekah budak kecik aku ni ?scroll down !



haha .ni gambar die waktu kecik .ee adoyy ~ 

name diberi Muhammad Syarafi bin Mohamad Nor


ni gambar die tahun ni ^^ waktu MSSD (o.O)
hensem takk hensem takk ?

setakat ni tuu jelahh yang mengangkat aku .hewhew .(bunyi macam nak yang laen) ,hehh ,taknak punn .cukup dah ni :) ,sampai sini je kutt aku nak mencarut and melalut


Seems Legit ! Salam (^^)v

No comments:

Post a Comment