June 29, 2012

Manusia Ada SATU HATI Jee :/

asalamualaikum ~

Tengok tajuk pun ,aku bet semua dah tahu aku nak share apee .
yup ,it's true .MANUSIE EMANG HANYE ADE SATU HATI .
and disebabkan manusie just ade satu hati ,hati itu perlu dijage dengan baik .its FRAGILE .i repeat it's FRAGILE .jage hati tuu baik2 .cari perfume yang same macam die and spray pade hati tuu .usung hati tuu kemane2 pun korang pergi .even balik tumpang rumah member pun kena bawak jugak .bukan baling ke dinding gymnasium ,bukan lempar ke lantai ,bukan lempar atas katil and most importantly ,never pulang balik hati tuu .
truthfully ,
AKU SANGAT HEARTBROKEN sekarang . sape sangke aku boleh meroyan dalam gymnasium petang semalam ?sepanjang hari aku menangis .i cry myself to sleep ,aku menangis kat assembly ,dekat kelas .fortunately ,aku tak nanges dalam bas .for first time ever ,aku rase dunia aku KOSONG .kosong sekosongnye .aku taktahu ape aku fikir .aku taktahu ape aku buat .sampaikan aku tulis surat HEARTBROKEN pun dianggap 'surat mintak cerai talak 3' .


bile hati tu panggil aku ,aku ignore .bile hati tu datang dekat ,aku tunduk n hati aku rase macam kena toreh .bile hati tu nak explain ,aku tangguh .bile hati tuu dah kate 'im better off without him' ,aku jadi tak keruan pulak .and tambah pulak sorang kawan aku nak tambah serabut kepale aku .time ni lah kau nak unfriend aku ,nak block aku ,nak jealous dengan hati aku .seriously ,aku rase nak lari laju-2 and langgar dinding .


pernah tak panjat bangunan sampai tingkat 20 and terjun and korang jatuh tersembam muke ?macam tuulah ape yang aku rase the moment aku dengar the 'unholy story' .fikiran terganggu nak mati .sampai sekarang pun aku rase hidup aku dah takde makne .aku dah hilang sorang kawan .aku dah hilang cerita lame aku .aku taknak kehilangan kau jugak .seriously aku taknak hilang kau .tapi lepas ape yang aku dengar ,i became the other me .aku taknak dengar explanation kau .aku tak reply text kau .aku jadi tawar hati .sedangkan aku tahu DEEP INSIDE OF ME ,I STILL LOVE YOU .cume sekarang aku ibarat ade due aku dalam diri aku .and now ,the other me is controlling .the old me takboleh nak lawan .
conclusion .MANUSIA HANYE ADE SATU HATI and hati itu sangat fragile .hati aku dah di'stabbed' and dont know why hati aku masih boleh bertahan .maybe i've given it to the right person . a right person who'd done wrong :''')


"but somewhere we went wrong ,our love is like a song ,but you won't sing along ,and you've forgotten ABOUT US"


Dont Really Seems Legit . Salam  :/

No comments:

Post a Comment